USŁUGI WSPARCIA PRZY ZAKUPIE

DORADZTWO INDYWIDUALNE

  • Wstępna ocena oczekiwań klienta i ustalenie jego preferencji

  • Przeprowadzenie klienta przez wszystkie etapy procesu usługi

  • Pozyskanie i finalizacja oferty finansowania pojazdu oraz umowy ubezpieczenia

  • Nadzór nad realizacją zamówienia i formy finansowania

  • Odbiór samochodu z salonu(wraz ze sprawdzeniem zgodności z opisem, stanu lakieru itd.) lub dostarczenie pojazdu we wskazane miejsce

  • Stały kontakt z klientem podczas trwania współpracy

  • W przypadku samochodów używanych: weryfikujemy stan faktyczny ze stanem podanym przez sprzedającego, przeprowadzamy szereg badań we własnym zakresie, organizujemy ekspertyzy

DORADZTWO BUSINESS FLOTA

  • Audyty floty w ustalonych interwałach czasowych

  • Zarządzanie flotą pojazdów

  • Okresowe raporty eksploatacyjne (podsumowanie kosztów eksploatacji)

  • Szkolenia pracowników firmy z zakresu ecodrivingu, prawidłowej eksploatacji pojazdów, obsługi systemów bezpieczeństwa i inforozrywki

  • Planowanie wymian pojazdów w całej firmie z podziałem na poszczególne grupy pracowników/stanowiska

  • Przygotowanie i kompleksowe przeprowadzenie etapów wymiany floty lub części pojazdów

FAQ

Czy usługa dotyczy samochodów wyłącznie nowych/używanych, czy obu rodzajów samochodów?


Największe doświadczenie posiadamy w transakcjach dot. nowych pojazdów. Przy tego typu zakupach są również największe możliwości negocjacji cen. Mimo wszystko jesteśmy w stanie wiele zdziałać w przypadku używanego pojazdu i uchronić Klienta przed zakupem samochodu niezgodnego z opisem, czy oczekiwaniami.




Czy doradca pomoże mi niezależnie od wybranego przeze mnie segmentu/marki/modelu?


Oczywiście, jesteśmy otwarci na współpracę przy wszystkich rodzajach samochodów. Poczynając od samochodów małych, przez klasę średnią i marki premium, a na użytkowych kończąc.




Czy usługa zostanie wykonana niezależnie od ceny samochodu?


Nie ma żadnych wyłączeń co do kwot transakcji, przy których rozpoczynamy współpracę. Natomiast każde przyjęte przez nas zlecenie może mieć inny przebieg i czas realizacji. Dlatego też każdego Klienta traktujemy indywidualnie i dostosowujemy swoją ofertę mając na uwadze jego oczekiwania oraz możliwości finansowe.




Jeśli procedura zakupu pojazdu wydłuża się przez wątpliwości klienta, to czy ponosi on z tego tytułu dodatkowe koszty?


W takiej sytuacji wiele zależy od ustaleń jakie poczyniliśmy przed zawarciem umowy o współpracy. Zespół Project: CAR nigdy nie wywiera presji na Kliencie. W tej sprawie wszystko jest w rękach Kupującego. Natomiast w przypadku zaistnienia dodatkowych oczekiwań Klienta wobec nas, które nie były zawarte w umowie, ich realizacja może wiązać się z dodatkowymi kosztami.




Czy firma działa na terenie całego kraju?


Oczywiście, jesteśmy tam gdzie potrzebuje nas Klient. Jednak nasze biuro i Kupującego dzielą dziesiątki lub setki kilometrów, istnieje możliwość odbycia wstępnego spotkania formie wideokonferencji. W przypadku podjęcia współpracy nasz pracownik spotyka się z Klientem w celu ustalenia szczegółów i oczekiwań przebiegu usługi oraz zakupu pojazdu. Dalsze etapy procesu jak i poszczególne kroki transakcji realizujemy zgodnie z umową lub w miejscu wskazanym przez Klienta.




Czy Klient wpłaca zaliczkę zanim usługodawca rozpocznie procedury poszukiwania samochodów?


Tak - Klient jest zobowiązany wpłaty zaliczki po zawarciu umowy i ustaleniu zakresu współpracy. Jednak należy pamiętać, że w tym zakresie jesteśmy bardzo elastyczni i każdego Klienta traktujemy indywidualnie.




Czy przed rozpoczęciem usługi, Klient musi podpisać jakiekolwiek dokumenty?


Tak - po spotkaniu organizacyjnym Klient decyduje, czy chce podjąć z nami współpracę i jeśli tak, to w jakim zakresie. Wtedy przesyłamy projekt umowy, ustalamy kwotę za wykonanie usług oraz wysokość zaliczki. Po akceptacji warunków i podpisaniu umowy Projekt: CAR podejmuje działania.




Za co Projekt: CAR pobiera wynagrodzenie i jaka jest forma rozliczenia?


Nasze wynagrodzenie wynika z wybranego przez Klienta zakresu usługi/usług, które wynikają z zapisu umowy. Stawki zawsze ustalane są indywidualnie, ponieważ dla nas każdy Klient to zupełnie nowe zlecenie. Preferowana forma rozliczenia to przelew na podstawie wystawionej faktury, aczkolwiek możliwa jest także szybka płatność online.




Ile modeli samochodów Klient może wskazać sam, a ile może wybrać wspólnie z doradcą?


W tym temacie nie ma żadnych ograniczeń. Każdy Klient może przedstawić nam portfolio wybranych przez siebie samochodów, które mamy zweryfikować lub zdać się na nasze doświadczenie i zaproponowane przez nas pojazdy. Niezależnie od tego, czy Kupujący wie czego szuka, czy dopiero my pomagamy w określeniu jego preferencji, to dla każdego jesteśmy w stanie zaoferować najwyższą jakość usług.




Jak wygląda cała procedura i poszczególne kroki działań?


Procedura podzielona jest na 4 etapy. Pierwszy etap rozpoczyna się już po nawiązaniu kontaktu z Project: CAR, podczas którego umawiamy termin pierwszego spotkania lub wideokonferencji.
W międzyczasie przeprowadzamy wstępny wywiad dot. potrzeb i preferencji Klienta za pomocą ankiety. Etap drugi następuje na pierwszym spotkaniu, kiedy omawiamy oczekiwania Klienta, przedstawiamy zakres prowadzonych przez nas usług oraz ustalamy kierunek działań. Następnym krokiem jest wypracowanie umowy, ustalenie kwoty wynagrodzenia oraz wysokości zaliczki. Etap trzeci to czas na konkretne działania - wybieramy samochody, tworzymy ich konfiguracje i i organizujemy jazdy testowe, które przeprowadzamy samodzielnie lub odbywają się w naszej asyście. Następnie zbieramy wstępne oferty zakupowe i finansowania. Następnie podsumowujemy dotychczasowe działania i wybieramy 3 docelowe modele samochodów, które poddajemy dalszej weryfikacji. Po wybraniu najlepszego modelu szukamy najlepszej opcji finansowania i przechodzimy do procedury zakupu. Finalnym, czwartym etapem, jest odbiór pojazdu, który możemy zrobić asystując naszemu Klientowi lub odebrać pojazd za niego i podstawić go pod wskazane przez Klienta miejsce. Po odbiorze pojazdu oferujemy przeszkolenie z zakresu obsługi pojazdu oraz opcjonalną usługę wsparcia 24h/7 - concierge.
Na każdym etapie współpracy, wedle potrzeb i życzeń Klienta, będziemy na bieżąco omawiać proces zakupu i analizować wybrane modele samochodów.




Czy doradca będzie z Klientem podczas każdej wizyty w salonie, w tym podczas jazd testowych i odbioru auta?


Tak, zawsze oferujemy wsparcie w tej sprawie, o ile Klient nie życzy sobie inaczej.




Czy doradca może dopełnić wszelkich formalności związanych z zamówieniem, dokumentami dot. finansowania w imieniu Klienta?


Tak, posługując się upoważnieniami szczegółowymi do każdego etapu procesu zakupowego. W przypadku składaniu zamówienia, ze względów bezpieczeństwa, prosimy o potwierdzenie jego poprawności przez Klienta.




Czy doradca może sprawdzić stan samochodu przed odbiorem?


Tak, zawsze oferujemy wsparcie w tej kwestii. Podczas sprawdzenia samochodu przeprowadzamy kontrolę wszystkich elementów zewnętrznych i wewnętrznych oraz działanie systemów bezpieczeństwa i inforozrywki.




Czy po złożeniu zamówienia doradca będzie monitorował stan produkcji, transport samochodu i kontakt z dealerem?


Oczywiście. Na każdym etapie nasz zespół wyręcza Klienta z obowiązków formalnych i informuje go o postępach prac, dzięki czemu oszczędza on swój czas.




Czy po odbiorze samochodu doradca przedstawi wszystkie funkcje wyposażenia, systemu inforozrywki, działanie systemów bezpieczeństwa, itd.?


Tak, po odbiorze samochodu nasz doradca dokładnie przedstawi wszystkie funkcje w pojeździe.




Czy po odbiorze samochodu współpraca dobiega końca?


Po zakończeniu ostatniego etapu współpracy gwarantujemy 30-dniowy, bezpłatny okres wsparcia posprzedażowego. Po tym czasie istnieje możliwość wykupienia abonamentu Concierge, który gwarantuje dostęp do naszej infolinii wsparcia ekspertów 24h/7. Oprócz doradztwa związanego z pojazdem, usługa ta w zależności od wersji, może zawierać również rezerwację hoteli, informacje o wiadomościach, wynikach sportowych, umawianie przeglądów okresowych, serwisów, wyszukanie najbliższej stacji paliw czy myjni samochodowych oraz wiele więcej.